Bilder o sånt..

Hej hopp alla glada=)

Måndag idag.. den 22 Juni, åter igen.. var sjutton tar tiden vägen??????
Allt rullar på som vanligt, sommaren e på ingång.. iaf om de fortsätter som de gjort idag med soooooool o sånt=) Härligt!
Idag hämtade Acke Malva på dagis, så fick dom leka lite.. O kul hade dom=)

Midsommar har vart, vädret kunde vart bättre.. Men men.. Malva, ja, mamma, pappa o Acke va till Malmön o dansa lite emellan regnskurarna.. Sen följde Acke med hem hit o vi åt gott o softa.. Här kommer nån bild från dagen..

  

Sen har vi då dagen efter.... O då fick vi för oss att vi skulle till qvarn o så blev de.. Vi festa lite här, sen åkte vi förbi brorsan som hade fest, o full fart va de..=) 



     

 Acke o släkt =) Bror o syster

Sen har vi ju 2 små kattbäbisar här.. O såååå fina dom är.. Här kommer en bild på Malva o Buddy..

 Så fint..=)

Nu ska ja fixa o dona lite.. så sov gott alla=)

NATTI!


Kommentarer
Postat av: caroline

hej gumman....tack...jag saknar dig oxå massor..tyvärr e jag knappt ledig..bara jobbar, men jag hade verkligen velat ses!!! puss

2009-06-29 @ 23:22:27
URL: http://cajolinen.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hejsan svejsan! Min mobil är knäpp och har varit det hela denna vecka, jag hittar inte ditt telenummer någonstans heller... Det enda sättet att göra mig hörd är genom din blogg! Som du säkert redan har räknat ut så kommer jag inte ikväll, jag är inte riktigt frisk än. (Du hinner väl inte läsa detta innan ikväll, men i alla fall) Det var mest det jag ville meddela... Tack för inbjudan i alla fall och ring mig någon dag! Puss och kram från mig!

2009-07-10 @ 16:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0