Jul o Nyår 2008

Nu va de ett tag sen jag skrev.. De har vart mycke dessa veckor, men nu e allt över o 2009 har tagit fart =)
Då undrar ja.... Var tog 2008 vägen.. Tiden går så himla fort.
Detta år fyller ja 27 år, herregud asså.. Om 3 år blir man 30, kan man inte tro.. hehe.. Men som sagt, de e ju 3 år dit, så man kanske hinner vänja sig med tanken tills dess..

Julen spenderade vi hemma hos min bror Tony med familj. Min andra bror Tomas o hans Anne, mamma o pappa va oxå där! Så trevligt så.. Med tomte o allt.. O Malva va lite rädd för tomten, men mot slutet av julklappsutdelningn tog hon emor klapparna själv..=) Så duktig =)
Här kommer lite bilder från julafton..



        

     

    Malva med favvo-julklappen=) Pytte=)


En vecka senare va som vi alla vet Nyår.. O den kvällen spenderade vi hemma hos bästa Linda o hennes familj. Så trevligt med så himla god mat o underbart sällskap! Det blev en helkväll o ja ramla in hemma hos mig halv fem på morgonen. Några bilder kommer.....här....=)




  
        
            



        

     

Tack alla som har vart inblandade i dessa två dagar!! Ni e underbara!

God fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0