påskdagen

De blidde ingen påsköl igår.. ja va inte på topp, så de blev en kväll i soffan med cola o tv.. =) Men de funka de oxå..
Sen idag tog ja, Malva o Gudis o åkte till Stömsholm o fika.. De blev pannkakor, cola, festis o ett helt underbart väder. Gud så härligt de har vart denna helg.. Vädret kunde inte varit bättre.. Sen åkte ja o Malva till tivolit en sväng för att få ut ännu mer av dagen=) O Malva tycker ju att de e såååå skoj!!!
O ni vet, snart går flyttlasset.......igen...  Men sen får de va slutflyttat, hehe..  Denna gången ska ja ut till Stäholm, har hyrt ett litet hus.. =) o de kommer bli såå mysigt!!
Här kommer bild på "mitt" lilla hus=)





Sen har vi ju Pytte nära då =) Väldigt nära, på tomten vissa gånger med tanke på att han hellre e utanför hagen än inne i den..=)



Hoppas ni alla får en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: CP

Hej!

Åh, vilket fint hus!!! Det ser ju stort ut ju. När var det flyttdags sa du? Säg till om du behöver hjälp! Kan kanske inte bära så mycket, men jag är asbra på flyttstädning :-) Ring och berätta när du får besked från televisionen!

Kram

2009-04-14 @ 10:28:11
Postat av: Linda

Det var ju jättefint! Hade inte föreställt mig de så, ser jättefräsht ut! Säg till om du behöver banankartonger=) Kram!!!!

2009-04-15 @ 22:14:44
Postat av: Nagel Malin ;)

Oh va fint då! Där kommer ni få de bra :) Förlåt att ja varit så dålig på å höra av mig .. inte bra men ska skärpa mej :) Om vi skulle försöka ses i sommar?! Kramar

2009-05-08 @ 18:09:19
Postat av: magda-matilda

Hej! (:

det är stigs dotter magda-matilda :P

Min blogg heter : www.mmagdah.blogspot.com

(:

2009-06-03 @ 21:59:01
URL: http://www.mmagdah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0