De va ett tag sen... =)

Oj va ja inte har skrivit på länge.. Men ja har haft fullt upp o har inte ens haft datan på mycke alls.. E ju mitt uppe i min utbildning nu o de e  så himla kul!!!!!
Så kul o göra nå som man känner WOW.... Så ja kommer bjuda på lite bilder från skolan.. O de underbara människor som ja lärt känna.. Helt kanon.. Så Malin, Ida, Linda, Helene, Elin o fröken Malin.. Tack för 2 kanonroliga veckor.. Ses snart igen! =)
Så nu håller ja på med min praktik o gör naglar för fullt.. =)  Intresserad???

Annars har det inte hänta så mycke sen ja skrev sist..
Så här kommer lite bilder :)

 Malin o Ida

 Malin o min fot :)

 Linda o Elin

 Helene fixar

 Fröken Malin o Linda

 Mammas naglar-Mitt verk :)

Avslutar med två bilder på min prinsessa när hon badar i frigolit-bitar i badkaret =)





God natt! :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Sötaste Malvis!! =)



Kul att få ansikten på alla nu =)

KRAM Å SES IMORN! PUSS

2008-09-17 @ 12:06:15
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Mariah

Hej Sandra....

Kul med blogg, hittade den via Facebook.

Hoppas det går bra med naglarna, va kul att du hittat ngt som du brinner för.

Jag var på fest med din bror i lördags hm...

Ha det gott, kramar Mariah wahlgren

2008-09-22 @ 11:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0