Dagens TACK....

går till..............min älskade pappa o älskade bror för att ni hämta min nya soffa som ja köpt o slet med o få upp den till mig!!!!!! TACK TACK i massor!!!
Jag hade flera nagelkunder i dag o hade inte möjlighet o följa med o hämta soffan.. Anledning till att de var tvunget att ske idag e bla att min soffa blev såld direkt den kom ut på blocket, vilket ja inte trodde att de skulle gå så fort.. Men de va ju kul!!! =) Så då åkte dom o hämta den nya.. Tänk va dom ställer upp för mig.. *älskar er*



Så nu har Malva somnat o ja ska slänga mig i soffan o kolla på Lyxfällan o lära mig hur man inte ska göra =)
Så, se o lär...

Tack för idag o sov gott!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0