I dag- I morgon

Så har man kollat klart på Desperate... usch så de slutade.... Hmm.. en hel vecka tills nästa..

Idag har ja hämtat min älskade mobil som har vart på lagning!!! wiieeee..  Så nu funkar den igen..
Så ja o Malva hade en mamma o dotter eftermiddag!! Vi va in på Barnns hus oxå, så Malva fick en liten Pippi-docka.. hon älskar pippi, de är de enda som går på tv´n här hemma..
Sen blev de en sväng på donkan oxå, gott!!

Tidigare gick ja en sväng när Malva va på dagis o sen blev de gymmet, innan ja o Linda hämta Malva på dagis o begav oss till cirkus-området. Där gick alla djur ute innan cirkusen skulle dra igång.. =) O de va spännande ska ni veta.. elefanter, hästar, kossor, getter, åsnor, kameler o såna som spottar.. =) lamer eller lamor, va heter de??.. =)
Det var iaf trevligt, o fint väder har de vart hela dagen oxå!

I morgon ska ja o fixa mina naglar, alltid lika kul o fixa till sig!! Sen blir de nog lite träning oxå, bäst att passa på när man har tid o när man e frisk o inte förkyld eller nå.. =)
I morgon.. hmm... händer nå mer...

Nää... tror inte de, hoppas på sooooool!!!

puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har också fixat naglarna idag! =) Hemma =)
Älskar dig!!
PUSS

2008-05-09 @ 20:36:46
URL: http://gudis.blogg.se
Postat av: Sandra

Tack vännen! PUSS

2008-05-11 @ 21:56:23
URL: http://gudis.blogg.se
Postat av: Kapten Jo

Nu har ja varit här och tittat lite ;) ska ta mig mera tid snart igen!!

2008-05-14 @ 20:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0