På prommis..

I går efter jobbet så hämta ja Malva på dagis o sen åkte vi till Linda som hade gjort världens godaste lasange, mums!!!
Efter att ja proppat i mig massa mat så va man mätt o fin, hehe.. ¨
Malva o ja följde med Linda o Liam på promenad för att hämta Amelia från dagis, trevligt!

  
Fina Liam                    Min prinsessa

De blev en rask promenad då vi va lite sena eftersom planering inte alltid e vår starka sida, hehe..
Men väl framme så blev ju Amelia så glad när Malva va med o Malva skulle ur vagnen direkt o gå själv..
Då kan de se ut så här.. =)

DSC00303.JPG
Så SÖÖÖÖTA!!!!!!  =)


DSC00304.JPG
När dom får för sig att köra vagnen själv så får man inte ha bråttom, hehe..
(se Liam i vagnen, gullunge!)

Sen somna Malva i vagnen o ja plocka upp mamma så gick vi vidare lite eftersom Linda o barnen skulle på fika hos släkten..
Mot kvällningen blev de ett pass på gymmet.. Linda o ja e grymma när vi sätter den sidan till!!
image68


I dag blir de västerås som står på listan!! Ska tatuera mig!! Wiiieeee!!!!!
 Så efter idag kommer min överarm ha ett namn tatuerat.. :)

Lovley day!!!!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godmorgon! :) sött!

2008-03-06 @ 07:48:06
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: Sandra

Vilket mysigt inlägg! Å super söta bilder ju!!!!!! =)
Ska bli skoj att åka på roadtrip idag! Kram

2008-03-06 @ 10:25:46
Postat av: Micke

Det var fina bilder.
Glöm inte brun utan sol idag är du snäll.

2008-04-23 @ 10:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0