..::~MALVA~::..

Satt o kollade igenom min mobil o såg några favvisar, bilder på Malva som e tagna för ett bra tag sen..
O dom vill ja dela med mig av!!   Eftersom hon e ju de bästa ja gjort o vill att alla ska se vilken härlig o underbar tjej ja har! =) *stolt*
Men oxå att notera, att vi verkligen kan bli osams.. redan... hur ska de bli när hon blir lite äldre.. hehe..
Att vara ensamstående är inte de lättaste alltid.. Att ta ett bad e inte självklart likaså att springa ner i tvättstugan eller till affären. Så självklart e de jobbigt många gånger o men ännu självklarare är ju att de e värt de.. varje sekund!
Då kommer några bilder på min prinsessa Malva Linnéa Lundström!

Foto0031.jpg
Inte så stor va hon här, men så sööööööt!! =)


Foto0016.jpg
Älskar denna bild!! Puss på dig!


Foto0045.jpg
Full av bus....


Foto0048.jpg
Vill ha mer glass..


Foto0062.jpg
Ett trick=)


Foto0052.jpg
Första gången i en gunga.. =) sista mars 07, har ja för mig.. =)


De va mina favvisar.. Visst förstår ni varför? =)

Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sååååå söta bilder!!!!!!! Vilket charmtroll! =)
Puss puss

2008-03-05 @ 10:56:57
URL: http://gudis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0