.:Härliga Fredag:.

Då va de fredag igen.. Härligt!! Men de hade vart ännu härligare om ja vart ledig i morgon, men icke då.. :/
I morse vakna Malva 06.00.. Lite seeegt, men vi fick mycke gjort hemma på fömiddagen. Vi rensa ut Malvas kläder som hon växt ur.. Så nu har vi massa plats i lådorna för nya kläder.. =)
Sen ringde ja o snacka med nån filur som hjälpte mig med min fotoskrivare, som var på tiden att ja tog tag i..
Sen kolla vi på Djungelboken oxå. =) Eller den va på iaf.. Lite mysigt att ha en film på i bakgrundern när man håller på med lite av varje..
Sen kom posten.. =)   Då va Malvas kjol från "Me&I" med, som ja beställt hos Cissi förut, skoj!  O vi prova då tröjan o kjolen.. Visst blev hon fiiiiin?  Men de e lite stort än..Men till somaren blir de perfa.. =)

DSC00413.JPG  

Sen ville ta ja en bild på oss två tillsammans.. Inte så lätt o de blir inte så många sånna bilder när man bor själva..
Men här e resultatet.. =)

DSC00400.JPG
   
    Mamma älskar dig mest i världen!


     
Malva har diadem =)                 Puss min Prinsessa!!!!

                

Så kvällen blir nog lugn.. Blir nog mat o tv med mamma då pappa e på äventyr med min bror.. Dom e till tyskland o införskaffar "lite" dricka till brorsans fest som e om 2 veckor!! de ska bli skoj!!!! =)
O pappa har nog med sig lite hem till mig o mitt barskåp oxå!! =)

Sen åkte ja en sväng till skinngubben, där Gudis med sin mamma va.. hittade en väska som ja kollat mycke på.. O nu va de halva priset.. Så ja slog till.. =)
Fin va?? 


Sen åkte vi o luncha.. De blev en kebabsallad.. Mmmm, de e gott de.. =)

Njut av helgen nu alla glada!!!

*KRAM*

Kommentarer
Postat av: Sandra

NI är såååå fina! Mor och dotter =)
Love ya! Puss

2008-03-28 @ 20:21:28
URL: http://gudis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0