Besiktning, akuten, kryss o kalas...

Det är vad de senaste dagarna har handlat om..

Måndag igen..
Förra veckan bodde Linnéa hos mig o Malva, trevligt!! Hon va oxå med på jobbet o praoa med mig.. Inte för att de finna så jättemycke o göra hela tiden! Men hon va så duktig.
O en dag innan jobbet va vi o besikta mammas pärla.. o de gick ju som smort.. men va kunde man vänta med tre brudar i bilen.. =)

  

Sen hade ju oxå Malva magsjuka förra veckan, som höll i sig flera dagar.. O det slutade med att Malva inte fick behålla nåt o en tripp till akuten i västerås.. Där fick hon sond genom näsan med vätskeersättning så hon inte skulle bli uttorkad, stackare!!! mammas prinsessa.. Men som tur va som sov hela de 4 timmar som den skulle sitta i.. Förstå annars, hon skulle aldrig velat ha slangen i näsan så länge..

O tack pappa som följde med o satt med mig.. =)  Guld värd!!

Sen på fredag va ju hela släkten på kryssning o gratta pappsen som 60 bast blev den 12:e mars!!
Tur att Malvis va bättre o kunde följa med!! De va så kul att alla va med o alla hade så trevligt!!
Malva o ja
Mamma o pappa
Min bror Tony, Åsa, Emma + pojkvän o Linn
Moster Carina, Jari, Linnéa o Fabbe
Min bror Tomas, Anne, André, Alex o Amanda
Mobbo Håkan o Rosa
TACK ALLA FÖR ETT KANONDYGN!!

  
Malva o Amanda kollar läget lite.. =)


Sen i går, söndag så va vi på kalas.. Amelia som fyllde 2 år i lördags.. Stora tjejen!! =)

GRATTIS!!!!!!
De va full fart med massa underbara barn.. Gott fika o allt som hör till!!

Tack för mig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0