Dagarna tre..

I fredags spenderade jag o Malva förmiddagen hos bror min o lekte med Åsa o Valeria.. O sen har ju dom byggt pool så Malva nöjde sig med o känna på vattnet, för bada ville hon inte.. =) Tokan, de va juu kanonvarmt. hehe..
Så de blev fika o lunch där oxå innan ja åkte till stan för att möta Acke o va på besök på resebyrån.. Får s vad de blir.. =)



Som ni vet så fyllde ja i torsdags o fick en helkväll med tjejerna som ägde rum igår, lördag!! O ja, nervös såklart.. =) hehe.. men de blev en kanonkväll, tack mina älskade vänner, va skulle ja göra utan er!!!
Vi åt på greken, bowla, såg parkeringen vid ögir, hälsa på en kär person o hamnade på Hantis tillslut.. =)
Tack igen för allt!!!!!!!!!!

        




BÄSTA BÄSTA BÄSTA NI!!!!!!!!!!!

Sen va de söndag idag, de blev en sväng till lekparken med Malva, inte så härligt väder för att stå ute.. men men.. Sen blev de som vanligt fika hos farmor, trevligt o farmor tror fortfarande att ja e liten.. Alltid värmer hon två bullar till mig.. Bara för att ja åt de när ja va liten, hehe.. bara o äta o se glad ut.. =)
På vägen hem blev de bus för Malva med mormor o morfar..





 Prinsessan!!

Sen blev de en timmes promenad med Acke, skönt!!

Tack alla som gjorde min helg trevlig o kul!!! :)

Puss på er



Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack själv min fina vän! Puss Puss

2008-07-08 @ 10:56:33
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Kristin

Malva är hur söt som helst! Nu kör Novalie race med sin gåstol, det går inte så fort framåt men bakåt =) Hoppas allt är bra mer er. Vi ses! Kramar från oss.

2008-07-08 @ 11:29:33
URL: http://krilliusbakterius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0