Väcka någna minnen..

Sitter nu på jobbet....igen.....
O tänkte lite..
Tänk va minnen man har som man inte tänker på så ofta, men när man börjar tänka på dom så ploppar de upp mer o mer... huvudet, ett märktligt fenomen =)
Ett minne som ja iaf tänker på ofta är när min lilla tjej kom.. se bara bilden här, du ser ju lyckan..  *underbart*  de finns inga ord...
vi

 o  hennes dop var oxå en fin stund.. lixom mysigt att alla var samlade o var där för Malvas skull..


men som sagt, alla har minnen o ett förflutet.. så om du tar en stund o tänker till..
vad e de första du tänker på??
O visst valsar man iväg med minnerna då, tänk va mycke underbart man har runt sig som man kanske inte tänker på hela tiden.. =)

ta hand om er!!

LOVE

Kommentarer
Postat av: Kristin

Man fick sig en tankeställare där. Det första jag tänkte på när jag läste det här inlägget är nog hur mycket jag längtar tills förlossningen är här. Man ser riktigt lyckan i dina ögon där på BB =) Magen mår bara bra, lill*n i magen börjar få ont om plats så den lever rövare där inne precis som det ska vara! Hur är allt med dig och Malva? Kul att ni tyckte om muffinsen :) Sköt om er! Kram

2008-02-04 @ 14:44:53
URL: http://krilliusbakterius.blogg.se
Postat av: sandra

Du har så rätt. Ibland kommer alla minnen från "förr". Härligt att plocka fram då och då!
Jag älskar den bilden på dig och Malva!! Sötisar!!

Hoppas håret blir finT! PUSS

2008-02-04 @ 16:14:04
URL: http://gudis.blogg.se
Postat av: sandra

Ja, ibland blir man sådär jätte händig =)
Jag har besrämt att jag ska göra ett album till pappa Dan i 50-års present å det kommer krävs händighet till max =)
Jag har beställt bilder, ska köpa album å allt fint som ska vara i =)
Bra ide va! =)
ÄLSKAR DIG!

2008-02-06 @ 09:09:13
URL: http://gudis.blogg.se
Postat av: sandra

Mamma vill verkligen inte vara med i min släkt och vän "såpa" så avsnitt 2 får bli om syskonen istället =)
Nu ska jag äta makkisar och köttfärsås
ÄLSKAR DIG MIN VÄN! PUSS

2008-02-07 @ 15:56:05
URL: http://gudis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0