SKOTTDAGEN

Jaha.. Då va de dax o fria då. hehe..
men till vem.. hmm...

Jaja, kanske om 4 år.. =)

Mamma o pappa e kattvakt denna vecka till tjock-Doris.. O Malva har fått en ny kompis som gärna ligger bredvid henne när hon e där o leker.. =) Se så söta.. =)

DSC00284.JPG

Min lilla sessa har börjat blivit bättre nu, febern är borta o förkylningen är bättre o tån ser oxå bättre ut..=) Så nu börjar min lilla Malva vara sitt rätta ja igen.. 
I morse låg vi kvar i sängen o myste lite innan vi gick upp o började dagen..
Bus o mys..=)

DSC00287.JPG

Sen händer inte så mycke..
Ja o Malva va till H&M o sprang lite innan ja börja jobba.. Hittade en så söööt Kitty-klänning som ja köpte till Malva.
Kanske hon kan ha i helgen o va lite extra fin. =)

i helgen jobbar ja, sen blir de inte så mcke till äventyr..
kanske en sväng till Munktorp o släkten kasnke..

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja jag älskar my movies!! Jag ångrar mig fortfarande att jag sålde 20 av dem förra året!!!!!! =)

Vilka söta bilder. Antar att Malvis kommer bli ledsen när Doris ska fara hem igen.. Du kanske måste köpa en katt nu ;)

Love u too! PUSSEN

2008-02-29 @ 13:37:08
URL: http://gudis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0