Today

De började med att Malva o ja försov oss... hehe, hur ofta händer de.. typ aldrig. Men vi vakna iaf halv nio, o Malva börjar dagis nio.. Så de blev stress, men ja ringde o vi kom dit halv tio =)  Vilket förstörde min plan på att tvätta tio o hinna träna innan.. =)  så ja boka om tvätten till ett o hann iaf träna i lugn o ro efter dagis.. =)  Hängde sen med Petra lite innan tvätten skulle fixas.. Blev en bra förmiddag tillslut!
Hämta Malva två, åkte då till Mobbo Tony o moster Åsa o tog en kaffe innan vi åkte till Åsby o kolla på djuren i deras miniZoo, så kul.. Malva älskar de!!

Sen mot kvällningen tyckte ja att de va så fint väder så ja drog med Linda på en prommis runt Ullvibackar, men när vi gått halva vägen märkte vi att de blev mörkare, mörkare o MÖRKARE.. hehe.. Dröjde inte länge innan åskan o blixtrarna va runt oss o regnet VRÄKTE ner.. hehe.. Vi sprang allt va vi hade sista biten, så träning fick vi iaf.. =)  Mellanlanda på gymet, Linda sola o ja snacka med Petra innan vi gick hem, då hade de slutat regna.. hehe...



De va min dag de..

Nu ska ja kolla lite på Leila som bakar på TV..

SOV GOTT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att ni sprang som galningar undan blixtrarna!!!!



Ses imorn. Älskar dig min gumma! KRAM

2008-08-13 @ 22:41:56
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, fy va vi sprang=) Men tack för du tog me mig ut, de va skönt att "gå av sig" lite! Kram kram

2008-08-13 @ 22:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0