..::PARIS::..

Då va man hemma igen efter några dagar i Paris.. De har vart en väldigt rolig vistelse..
Vi åkte kl. 03.00 natten till torsdagen mot Skavsta.. Resan gick bra, o flygningen oxå.. Landade på fansk mark typ 09.00, o va inne i Paris typ 10.00.. Då skulle vi hitta bland tunnlarna o skaffa oss kort så vi kan åka var vi vill.. =) O de va inte de lättaste, men tillslut så kom vi till hotellet typ 12.00..  de gick faktiskt ganska bra ändå så här efteråt.. =)
Den dagen blev vi kvar i området där vi bodde o shoppade..

På fredagen vaknade vi o de regna ute, hallå.. kan de lixom göra de i Frankrike.. =)  aja, turister som vi va, tog vi oss in åtta typ, drack en riktigt fransk kaffe på typ 2 tsk o köpta varsinn regnrock o lubba runt med kameran i högsta hugg.. =) Inget stoppar oss.. hehe.. men tillslut blev de lite tröttsamt med regnet så vi tog oss till La Defence där ett köpcentra på 250 butiker fanns.. =) O innan vi va klara där så va de kväll.. =)

Lördag, inget regn!!!!!!! YES!!  O så småningom kom SOLEN o snacka om att de va skönt.. Så de blev metron mot centrum typ åtta igen.. Åt frukost o skrev vykort sen gick vi efter Seine mot EiffelTornet.. Där vi efter en grymt lång kö i tron att vi bara skulle komma till andra våningen.. Hallå- Mitt mål höll på att glida mellan fingrarna bara för att några typer inte ville åka ner från toppen.. I WANNA GO ON TOP!!!!!!!!!  Men när vi va på andra våningen insåg vi att de gick o komma högst upp! CHECKT! I was on top!
Sen blev de en tur till Notre Dame, så himla skönt i solen!!!

Söndag, uppgång 05.00.. mmm.. lika segt som de låter.. Börja flygningen hem kvart i tio.. Landa tjugo i tolv. O efter mycke strul fick vi ut bilen o va hemma tyo 14.00..

TACK Gudis för en grym semestertripp... Eller inte semester kanske.. Relax my ass...

De ett smakprov på alla bilder ja har!!