En BRA dag!!!!

Dagen började med att min älskade mobil gick sönder, den flög i golvet o sen ville den inte mer.. Displayen blev svart och en liten lucka lossna.. Inte kul, så man kan säga att dagen inte börja bra.. :/

MEN.. Sen åkte ja o träna o de gick kanon, sen skulle ja sola.. O de som va bra med de va att de märktes direkt.. O de som inte va så bra va att det VERKLIGEN märktes, haha.. Brände mig typ.. Helt röd blev ja.. :)




Sen så tänkte ja att de e ju värt att ringa mitt försäkringsbolag o kolla vad den täcker.. O visst, min telefon.. Ok, ja fick belala 1500kr i självrisk men den va ju typ värd 2500kr så 1000kr fick ja tillbaka.. Så enkelt o hjälpsamma!! Vilket gjorde att ja kunde köpa en ny telefon, men inte för 1000kr, lite till blev de, men på ett bra avtal.. Så nu e ja stolt ägare åt en c902!!! LOVE IT!!!



Sen kom ett mail till mig.. o gissa vad.. förmodligen blir ja intagen o börjar min utbildning  till nagelterapeut om typ 3 veckor!! :)   GRATTIS till mig!!!!


Så de va allt... vilken dag.. ja e nöjd..  Wiieeee..

PUSS


Kommentarer
Postat av: Linda

Ska bli kul att se dig imorn, om du é lika bränd då =) Grattis isåfall! omm du kom in alltså, va superkul! Ses imorn. Kram kram

2008-08-14 @ 22:53:48
Postat av: Sandra

Ja,vilken kanon dag för dig vännen!! Ibland ska man ha tur!! =)

Jag ska sova nu, e helt slut efter kvällens bravader. Ringr när ja vaknar. PUSS PUSS

2008-08-15 @ 00:57:42
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis!!! Vad roligt att du ska bli nagelterapeut! Då blir vi terapeuter båda två, fast du kommer nog att skämmas över att ha mina naglar som kompis :-) Grattis, grattis!!!!

2008-08-17 @ 17:52:49
Postat av: C P

Det var jag som skrev förra meddelandet... Missade visst att underteckna... (CP = Cecilia peimer)

2008-08-17 @ 17:54:18
Postat av: Anonym

Grattis!! Kul!

2008-08-18 @ 15:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0