Två olika helger..

Då sitter man här o jobbar igen, men de e inte måndag som de brukar vara e den första jobbdagen i veckan.. Nej, de e tisdag.. O ja kom hem från kryss med  bästa tjejerna igår.. Linda fyllde 26 så vi firade henne lite.. =)
Återkommer till de..

Förra helgen va de ju stor guldfest i Munktorp då brorsan hade fyllt 40 bast. tack för en kanon kväll med grym mat, 120 pers, gott o dricka o live-band.. Inte ofta man går på sån fest.. =)

348214-137
Min fina bror med guld-kronan.. =)

Nea jobbade lite...     Emma oxå..

348214-140
Ja o finaste tjejerna Linnéa o Linn..

Sen när klockan börja bli 04.30 tyckte min bror, som ville gå hem, att ja o tre till som va kvar skulle bege oss hemåt.. Han beställde taxí efter taxi men inte försvann vi.. Men när den 4:e taxin kom tvingades vi ut  i bilen.. Kom till stan kanske 5, då gick vi en sväng på stan o tog en öl.. typ ensama o de börja ljusna.. Kom hem till Lindas  fina källare typ 06.00, där ja sov den natten.. Eftersom min andra bror o hans tjej hade min lägenhet då han kommer från strängnäs..
Men källaren dög..

Sen i söndags då.. Då gick ja Acke o Linda på bussen mot huvudstaden o Cinderella.. =)  Ståhl mötte oss där o resan kunde börja..
God mat, en o annan drink o nån öl.. 
Synd att tiden går så fort bara..

348214-141

Fint väder innan båten gick..       En fika..

     

348214-142 


Ett kanondygn!! Tack!!!
O vägen tillbax från Åland satt vi på däck o sola, så sköööönt!!! =)

348214-148

Det va de.. Så va man tillbaka i vardagen igen... Kan va skönt de oxå ibland.. =)

Tack för att just ja fått så bra vänner!! Puss på er!!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-22 @ 15:35:30
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Linda

Nu försöker jag mig på ett inlägg =) De va fina bilder å bra skrivet vännen! Gillade mest den bilden som Acke inte tyckte om=) Puss på dig!

2008-04-22 @ 22:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0