Då va de dax...

Min sista jobbdag...

De känns.......hmm.. blandat..
Jag har vart här ett år nu o vetat hela tiden att de bara skulle bli tillfälligt o nu e alla förändringar genomförda.. men ändå känns de som ja bara ska bara ledig några dagar o sen komma tillbaka..
Samtidigt ska de bli skönt, de dagar Malva e på dagis dån kan ja fixa allt hemma.. Städa, tvätta, handla o rensa i lådor.. =)  O sen kan ja träna oxå o vara ute o gå, motionera fullt ut helt enkelt!! =)
Oxå kommer ja o Malva ha mer tid tillsammans då vi kan åka o bada, hälsa på vänner, vara ute i lekparken o helt enkelt bara mysa.. =)
De kommer bli bra!!
Sen har vi ju vår underbara Gudis som bor i Karlstad som vi kan häla på o sova över lite.. =) Kan va kul o se nå annat.. =)
Sen vill ja börja plugga.. men till vad... hm... ja du.. Ska söka upp nån som vet hur man går tillväga, nästa vecka tänkte ja..

Så, gott folk..
Nu tackar ja för mig på jobbet o bjuder på bullar idag!! =)
Kommer förmodligen komma o fika lite till som tätt.. =)
Så nu har Hans Persson Bil, numera Bilia en Sandra mindre!!

image156

Tack så mycke alla för de fina vinglasen ja fick!!!!

O tack för denna tid

Ny tid... nya äventyr!! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu kan jag kommentera igen =)så nu kommer du få massor av kommentarer! =)

Hoppas ni hade trevligt på fikat i munktorp idag! Jag ska ta en dusch strax.
Älskar dig! Puss

2008-05-01 @ 17:50:43
URL: http://gudis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0